Gamesگزارش

افتتاح مجموعه تجارتی ویژه بانوان در بامیان

 یک مجموعه تجارتی، تفریحی و فرهنگی مخصوص بانوان تحت نام “باغ فامیلی” در بامیان افتتاح شد. این مراسم با حضور داشت معاون و مسئول مالی و تامیناتی مقام محترم ولایت بامیان، مسئولین ادارات ذی ربط دولتی، علما و متنفذین، موسسات همکار، بانوان و خبرنگاران روز دوشنبه در دشت عیسی خان مرکز ولایت بامیان با هزینه ۵۶ میلیون افغانی و با حمایت مالی کمیشنر عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان(یونسیار) ساخته شد. این مجتمع شامل یک مرکز آموزش های فنی حرفوی، بازارچه با داشتن ۲۰ دکان، رستورانت، سالن پذیرایی، محیط سبز و پارک تفریحی میباشد.
هدف از ساخت این مجتمع ارائه خدمات بشردوستانه و تطبیق پروژه های انکشافی موسسات در ولایت بامیان خوانده شده که همه موسسات داخلی و بین المللی میتوانند با اطمینان کامل و با حفظ بی طرفی و عدم جانب داری از تعلقات قومی و سمتی پروژه های انکشافی و زیربنایی شان را تطبیق کنند.
با افتتاح این مجموعه تجارتی و تفریحی، زنان تجارت پیشه و صنعت کار ولایت بامیان نیز در کسب و کار و تجارت شان رشد چند برابری خواهند کرد.
گفتنی است که این مجموعه تجارتی تفریحی و فرهنگی علاوه بر داشتن بازارچه زنان ومرکز آموزشی دارای محیط سبز، پارک تفریحی برای اطفال و بزرگ سالان، رستوانت و سایر امکانات رفاهی و خدماتی مجهز با سیستم عصری آب و برق نیز میباشد که با افتتاح این مکان خوبی برای ارتقای ظرفیت و رشد توانمندی های حرفوی و صنعت بانوان تجارت پیشه خواهد شد.
 خبرگزاری رویدادها نیوز مینه حبیب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا