Uncategorized

افتتاح نمایشگاه اختر بازار؛ سیاست نظام حمایت از تولیدات داخلی است

مسوولان موج ویژن با همکاری وزارت‌های صنعت‌وتجارت،اطلاعات و فرهنگ، اقتصاد و اتاق‌های تجارت، سرمایه‌گذاری، صنعت و معادن نمایشگاه چهار روزه را افتتاح کردند.
به گزارش خبرگزاری رویداد‌ها نیوز؛ این نمایشگاه امروز یک‌شنبه(۲۸جوزا) تحت نام” نمایشگاه اختر بازار” به منظور رشد و حمایت از تولیدات داخلی در کابل افتتاح شد.
ضیاءالدین زلمی رییس موج ویژن گفت: نمایشگاه اختر بازار به منظور رشد تولیدات داخلی برگزار شده و ما تلاش داریم تولیدات داخلی را رشد داده و سکتور خصوصی را به پایش استاده کنیم.
او گفت: در این نمایشگاه ۱۸۰ شرکت محصولات تولیدی خویش را به مدت چهار روز به نمایش گذاشته است.
مسوولان حکومتی که در این نمایشگاه شرکت کرده است رشد تولیدات داخلی و اقتصاد را یکی از مولف‌های حکومت‌داری خوب می‌دانند.
عبدالطیف نظری معین وزارت اقتصاد حکومت سرپرست گفت: یکی از مولف‌های حکومت داری خوب رشد تولیدات داخلی و اقتصاد می‌باشد.
وی با بیان اینکه سیاست نظام، حمایت از تولیدات داخلی است افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌ها در فرهنگ عمومی جامعه نقش مهم را ایفا کرده و راهکار خوبی را برای بهبود نظام و حکومت‌داری ارایه می‌دهند.
وی بیان داشت: همان‌گونه که شفافیت و مسولیت پذیری از مولف‌های حکومت‌داری خوب به شمار می‌رود رشد تولیدات داخلی و اقتصاد نیز از مولفه های حکومت‌داری خوب است.
عبدالمحب هاشمی سرپرست اتاق تجارت و صنایع گفت: هر قدم که در جهت رشد صنعت و خود کفایی کشور برداشته شود قابل قدر است.
وی اقلام وارداتی و کمبود برق را از مشکلات عمده فرا روی رشد صنعت عنوان کرده و از حکومت سرپرست خواست که زمینه حمایت از تولیدات داخلی را مساعد سازند تا روزی برسد که کشور از هر لحاظ خود کفا باشند.
مولوی سعد الدین سعید معین وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت: ما تلاش داریم تا مردم را تشویق کنیم که از محصولات وطنی خویش استفاده کنند
سید امید مسرور مسوول دانشگاه علامه گفت: چنین نمایشگاه فرصت خوبی برای بازاریابی محصولات داخلی است.
بانو نوری معاون اتاق تجارت و صنایع زنان افعانستان گفت: زنان با حجاب اسلامی در کنار مردان در جهت رشد صنعت و تولیدات داخلی تلاش می‌کنند.
صنعت‌کاران که در این نمایشگاه محصولات شان را به نمایش گذشته است نیز خواهان حمایت مردم و حکومت از تولیدات داخلی می‌باشند.
مینه حبیب- خبرگزاری رویداد‌ها نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا