گزارش

حمایت از پیام شیخ القران و الحدیث ملاهیبت الله آخوندزاده، به مناسبت عید سعید فطر

کنفرانس خبری در حمایت از پیام عیدی شیخ القرآن والحدیث مولوی هبت الله آخند زاده در شهر کابل دائر گردید.
این محفل که به میزبانی مجمع علما، متنفذین و نخبگان افغانستان تدویر یافته بود علما و نخبگان هر کدام با قدردانی از دستاوردهای نظام اسلامی و رهبریت آن لب به سخن گشودند.
شیخ نوروز علی سلیمی معاون مجمع علما، ضمن قدردانی از دلسوزی و حسن نیت مقام رهبری امارت اسلامی در قبال ملت افزود، افغانستان طی سالیان متمادی فاقد نظام سیاسی کارا و موثر بود؛ زیرا گروههای سیاسی مختلفی در آن حضور داشت و کشور به جزیره های قدرت تقسیم شده بود.
آقای سلیمی خاطر نشان کرد که درد این ملت طی پنجاه سال اخیر و ناکامی نظام‌های سیاسی فقدان رهبریت واحد بود، اکنون که افغانستان واحد و یکپارچه تحت قیادت یک زعیم اسلامی اداره می‌گردد نعمتی است از جانب خداوند متعال که ملت قدر آن را میداند و با دل و جان خود به پای حمایت از نظام اسلامی خواهند ایستاد.
حاجی احمدی یکی دیگر از علمای دین با یاد آوری از پیشرفت های چشمگیر افغانستان طی دو سال اخیر خاطر نشان کرد که نظام اسلامی نعمتی است که از سوی الله تعالی به امت اسلامی هدیه گردیده است، وی افزود تامین امنیت یکی از آرزوهای دیرینه‌ی مردم افغانستان بود که از برکت برقراری نظام اسلامی در کشور برقراری گردیده و ملت با خاطر آسوده به زندگی مسالمت آمیز ادامه میدهند و نفقه عیال شان را زیر چتر نظام اسلامی بدون دغدغه‌های امنیتی تامین می‌کنند.
محمد حسین عارفی عالم دین نیز با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی خاطر نشان ساخت که حسن نیت و احساس مسئولیت ارزشمند امیرالمومنین در قبال ملت باعث گردیده است که بعد از سال‌های طولانی، افغانستان از منظر امنیتی و ساخت و ساز قدم‌های جدی به سمت ترقی و پیشرفت بردارد، وی یاد آور گردید که هم اکنون نظام اسلامی افغانستان در میان ملل اسلامی الگو و نمونه‌ی خوبی از برقراری عدالت و رفع تبعیضات می‌باشد.
لطیف سجادی یکی دیگر از سخنرانان ضمن خرسندی از وضعیت مطلوب افغانستان خاطر نشان کرد که امیرالمومنین حفظه الله در پیام عیدی اش به نکات حساس و سرنوشت ساز پرداخته است. وی افزود که افغانستان طی پنجاه سال اخیر، از فساد اداری و بی عدالتی در رنج بود اکنون به برکت نظام اسلامی تساوی و عدالت میان ملت برقرار گردیده و هیچ فردی نمی‌تواند حس برتری جویی بر دیگری بنماید.
آقای سجادی در ادامه نظام اسلامی و وجود امیرالمومنین را یکی از موهبت‌های الهی پنداشت و افزود که ملت باید شکر این روزهای رفاه و امنیت را بکند و در کنار نظام اسلامی به رشد و ترقی کشور شان همکار و همگام باشند.

خبرگزاری رویدادها نیوز سجادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا